Ben 16 haftalığım hatta bu gece 17 ye girecem son bi kaç gündür karnımda içerde bilet pıt vurup geçiyor saniyelik sürekli olmuyor ama ilk hareketler sizdede böylemiydi yoksa benimki gaz falan mi ama guruldama gibi değil bildiğin etimde anlık parmak ucuyla pıt 1 Saniye bastırır gibi geçiyor bebek mii