Nsy bende yarın doğum yapacağım,bu gece hastaneye yatıyorum,gece suni sancı verilip sabaha kadar bebişin başının kanala girmesi beklenicek,benim kızımın da kafası 2 hafta önden gidiyor,kanala girip girmemesi doğum zamanı belli olucakmış,çatım normal doğuma müsait bu arada ama tabi her şey bebişe kaldı