Ysn ben çok tırsağım bu konuda çünkü kendi kendime çok dalıyorum düşüncelere rüzgar esse kapı çalsa bişey düşse eşim girse çığlık çığlığayım 31+0 .haftadayım aklıma bile gelmedi en fazla oda benim gibi ürküyodur 😁 robot değil anacım bunlar insan herşeyi yaşıcaklar tabi rahat ol sende bu kadar düşünme