Kızlar rengi olmadan önce Perşembe günü erken gebelik testi yaptım fakat sonuç negatifti pazar günü rengi olmam gerekiyordu bugün pazartesi ve hala olmadım şimdiye kadar rengli olduğuma dail bir belirti yoktu sadece göğsüm ağrımaya başladı o kadar tekrar testi yapım mı beklim mı erken test yaptım çünkü negatif :(