Arkadaşlar doktorum insüline başlarsan normal doğum için beklemeyiz 37 de alırız dedi. Ama bebeğimin kilosu haftası ile uyumlu tokluklarımda gayet iyi. Sabah açlıklarımı düzenlemek için düşük doz Levemir başladım. Bu durum acaba normal doğuma engel mi? Böyle bir şey yaşamış olan var mı?