beyzzsenturkk Meral2158 bende hem aspirin hemde asperox kullanıyorum gerçi ikisi de hemen hemen aynı seyler ama icim rahat etmiyor memnunum ama keske ocagıma daha önce sünger ve tel sürmeseydim siyahlarda cizikler cok belli oluyor🤦🏻♀️
2_kezannelik Meral2158 yok canım hiç bişey olmuyo 7ayima kadar nerdeyse temizleyicilerle banyo yaptım 😂😂 okadarki içli disliyim yani
hukukcuanne_06 Hamileyseniz maske kullanın. Bebekliyseniz de eldiven. Sonuçta ellerinizle çocuğa dokunuyorsunuz kimyasal kalıntısı geçmesin Allah muhafaza. Zaten normalde de eldiven kullanmak lazımmış da biraz üşengeçlik ediyorum ben