Prensesinannesiii61 Merhaba kizlar 30. Haftadayim gebelikte ciger yenirmi biliyormusunuz acaba bi sorun olurmu
eylulicten Prensesinannesiii61 sakatata girdigi icin ben yemedim acikcasi. Kokorec ciğer bobrek kalp bu tarz seyleri yeme demisti doktorum
Gamzeerdgn Prensesinannesiii61 valla temız yapıldığına ınanıyorsanız sızın tercıhınız ben dün akşam yedım
Mer93 Prensesinannesiii61 sakatat önerilmiyor zaten ciğer de A vitamini yüksek olduğu için ayrıca önerilmiyor canınız istediyse biraz yiyebilirsiniz
Gamzeerdgn Prensesinannesiii61 ben dün yedım bence bı sorun olmaz sonuçta dışarıdan alıp yemıyorsunuz