Edanurcarpar Merhabalar hanımlar Şuan gebeyim cumartesi doktora gittim bebeğin kalp atışlarının yavaş oldunu söyledi 6 ay öncede kürtaj oldum bu durum beni üzdü perşembe kontrolüm var birde hap verdi PROGESTAN RAHİMDEN FİTİL :( DUA EDİN BANA
Bguzeel Edanurcarpar hiç canınızı sıkmayın bence doktorunuzda bi hoşmuş rahatlatacak hiç mi bişey demedi. Bende o haftalarda gittim ve kalp atışı yavaştı ama sağolsın doktorum bunu korkutarak söylemedi. Çok minik ve çok yeni kalbi atmaya başladığı için yavaş oldugunu gümbür gümbür bir ses duymak istiyosan 8-9 haftalıkken gel bak annesi nasıl hızlanacak dedi. Bunu kafama dahi takmadım oyüzden. Sizde hiiiiiç stres etmeyin Allahın izniyle büyür güçlenir kuvvetlenir kucagınıza alacağınız günler gelir 🌸
Anne-23 Bol bol dua edın. Her şekılde etkılenıyor bebegın kalp atışı annenın heyecanı kullanılan cıhaz ıcınızı ferah tutun
Edanurcarpar Bguzeel amin inşallah doktorum güzel bir şekilde dedi ama yüz ifadesi düşüktü Buda beni üzdü ister istemez Şuan aslında çok kafama takmıyorum duadan başkası yalan