Merhaba hanimlar . Gebeliğimin 27. Haftasındayım . Sürecin başından beri 9 kilo aldım . Kilomun abartılı olduğunu düşünmemekle birlikte , diyetisyene gitmek istiyorum. Sebebi sağlıklı besinler tükettigimden emin olmak amaç zayıflamak değil yani . Ama bir yanım da bebeğe fayda sağlayacağım diye zarar vermekten korkuyorum . Fikirlerinizi almak istiyorum