Gamzeerdgn Married19_Mommy23 ılerleyen haftalarda daha çok ağrılarım olacak bunlar ne kı dıyeceksın çok çok normal bebek büyüyor baskı yapıyor ıster ıstemez
Married19_Mommy23 Gamzeerdgn içimi rahatlattınız allah razı olsun.😌 3 gün önce kontrolüm vardı doktorum herhangi sorun görmedi. Hatta dedim 20’den beri var. Bebek var içinde normal dedi.
Gamzeerdgn Married19_Mommy23 benimde bugün saat 2 de kontrolum vardı vajına ağrım var doktor dedi senı pamuklara sarmalarını bekleme ağrın olacak tabı hamılesın
Gamzeerdgn -Miracle- ilerleyen haftalarda daha net anlıcaksın ne demek ıstedıgımi o haftalardakı ağrı sinek ısırıgıymıs 🌸
-Miracle- Gamzeerdgn o derece diyorsun neden olurmus peki hadi kasık agrısı falan anlarım da vajinal olunca da insan bir korkuyor
Gamzeerdgn -Miracle- benim tam çatı diye tabir ettıgımkz yer vajınanın kemık kısmı agrıyordu otururken kalkarken yan dönerken ankden gören 3 4 dk süren ağrı bebegın pozisyonu asagıda ıse yada rahım büyüyor ıse doktor ondan olacağını herhangi Bı problem olmadığını söyledi 29 haftalık olduk hala ağrıyor doğuma kadar da ağrır herhalde
Hestiaa Bebek buyudugu ıcın rahım genıslıyor, rahım genısledıkce organlar yer degıstırıyor ve kemıkler gerılıyor o yuzden oluyormuş.