1prensannesiiiii Kızlar normalde gece yatmadan iki tane içerim hergun dün içmedim mide bulantımi ölçmek için şuan çok kötüyüm kusmak istemiyorum bu saatte içsem bişey olur mu siz hangi saatlerde kullaniyosunuz
nur34_ 1prensannesiiiii yogun mide bulantısı kusma yasadigim icin iciyordum bence bitane alabilirsn cnm gecede 12den sonra alirsan iki taneyi hicbiseyde olmaz
jnst1864 1prensannesiiiii içseniz birşey olmaz ama etkisini geç gösteriyo yani içip uyumaya çalışın bence bende sizin gibi bir kaç kez denedim bulantı durumunu bin pişman oldum o günüm içsemde bulantıyla geçti 🤦🏻♀️ Doktorum düzenli olarak içmemi önerdi akşam yatarken 2 tane içiyorum öyle olduğunda rahatım içmemeyi göze alamıyorum korkumdan
Mirza03 Yani şimdi içersen akşama kadar anca etkisini gösterir bu sefer gece yatmadan kullanamazsiniz bnce bugünlük sabredin gece alırsınız 👍
BbabyMom Ben günde 3kere kullanıyorum aç karnıma .Doktorunuza danışmadan ılac bırakmayın veya başlamayın bence