Merhaba arkadaşlar. Ben Marmara Üniversitesi’nde yüksek lisans yapıyorum. Bu yıl 3. Yılım. Kasım ayında doğum yapacağım için kayıt dondurmak için dilekçe verdim fakat dilekçem reddedilmiş. Farklı üniversitelerde doğum sebebiyle kayıt donduran çok kişi varken benim dilekçemi reddetmeleri bana çok saçma geldi. Kaydımı dondurmak için başka ne yapabilirim? Aynı durumu yaşayan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?