dilanur34 Ben böyle birşey görmedim saat sabah 10.04 te randevu aldım. Şimdi saat 14.46 henüz sıra gelmedi. Devlet hastahanelerinin adı kötüye çıkmış. Mecbur kalmasam hiç gelmezdim. Gelmeyin