Kızlar ovulasyon ile takip yapıyorum ilk ay kimyasal oldu sonra negatif oldu. Size sorum ovulasyonla kaçıncı deneme de gebe kaldınız ? Yumurtlama gördükten sonra kaç gün değerlendirdiniz? Ovulasyon ile kaçıncı denemeye kadar gebelik oluşmazsa dr gitmeliyim ?