Kızlar 4+5 haftalik hamileyim keseyi gormemistim henuz cuma gunu cagirmisti doktorum,dun dusup belimi incittigim icin lekelenmemde oldugundan dolayi erken cagirdi doktorum gittim bugun tekrar tahlil istedi,persembe gunu 548 cikan beta hcg bugun 2683 cikti doktor yuksek bu sonuc ikiz gebeligin olabilir carsamba gel gorelim dedi kafam karman curman oldu,dis gebelik ihtimali olabilirmi sizce olsaydi bugun usg de gorunmezmiydi cidden ikiz olabilirmi sizce🤭