Noname9492 öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz, anneliğiniz 🌸 mutlaka sağı da tutturmaya calış canım ne yap ne et. bir şekilde tutacaktır çünkü en mutlu olduğu yer zaten göğsün. sarılık oldu mu? sarılık kilo alımını engellediği için belki o yzden ulasamamıştır doğum kilosuna. unutma, sütün göğüslerin uyarıldıkça artacak. bu konuda aklını hiç karıştırma. emdikçe gelecek. baktın emerken cok uyuyo sağmaya çalış. düzenli şekilde sağınca da artıyor. tabii bu süreçte bebeğin aç kalmasın, mama vermek istersen biberonla vermeni asla önermem. hangi marka olursa olsun biberon hemen yapmasa da bir zaman mutlaka meme reddi yapıyor. eds sistemiyle vermeni öneririm. en sağlıklı yolu bence bu.