VerdaY bekleyin doğduktan sonra yaparsınız diğerlerini… 😂 Kıyafet ve beşik dışında o kadar çok şey gerekiyor ki, battaniyeler - küvet - reflü yatağı - puset - anne gögüs ürünleri - bebek emzik/kaşık biberon vs vs. bunların hiçbirini almamışsınız. Hastane çantası da yok..
Valla keşke biraz sizin kadar rahat olsam ne güzel hayat olurdu bana.. Ben nedense '‘aman erken doğar bir şey olur’' diye her şeyini 30.haftada hazır etme kafasındayım. Sadece kıyafet yıkama ve ütüleme işi 32.haftalarda olabilir. Biliyorsunuz çoğu kişi 36-38 arası doğum yapıyor, siz kendinizi 40.haftanın sonunda doğuracakmış gibi düşünüp hareket ederseniz daha sonra başı sıkışan siz olursunuz.