bademli_puding Kızlar bir kızım var 8 yaşında ve şuan tekrar hamileyim kızımı sezaryen doğurmuştum ilkini sezaryen doğurum ikincisini normal doğuran var mı
Tospikannesiiiii bademli_puding gayet uzun Bi süre başka bir sıkıntı yoksa çatı ile alakalı VS dogurabilirsiniz
hayalperest2310 bademli_puding 5 yıl diye duydum da tabi doktorunuza kalmış birşey ve doğuma yakın normal doğumunuz müsaitse olur bence
Damlacaa Ssvd için en az 2 yıl geçmesi gerek diye okumuştum. Hatta fazlaca yerde gördüm. 8 sene geçmiş çatı darlığınız yoksa yaparsınız Allah’ın izniyle inşallah 🙏🏻
Gamzeparlakk Dün bununla ilgili bir tanıdığım ile konuşmuştuk çocuklarının arasında 9 10 yaş var rahat ilk çocuğu sezeryan olmuş ikincisinde 7 cm açıklık olmasına rağmen sezeryana almışlar normal yaptırmamışlar 🙄
bademli_puding Gamzeparlakk benim görümcemde 9 yıl sonra üçüncü çocuğunu doğurdu ama ikincisi sezaryen olduğu için üçüncüyüde sezaryen doğurmuştu
Damlacaa Ve de Erson Aksu hoca var Instagram’da onun öne çıkaranlarinda ssvd var orayıde izleyebilirsiniz..
bademli_puding Damlacaa instagram kullanmıyorum maalesef canım ama araştırırm yinede teşekkür ederim 😊