Evet arkadaşlar bende sonunda oğluma sezaryen doğumla kavuştum🤍 Sormak istedikleriniz, merak ettikleriniz varsa sorun😊 ama diyeceğim şu ki o kadar rahat geçtiki asla düşündüğünüz gibi olmuyor çok rahat geçiyor kendinizi korkutmaya gerek yok😍 sorularınızı bekliyorum❤️