Hgmom1 Merhaba kızlar ilk defa otrivelle denedik. 13 Ekim’de vuruldum. Sizce testi ne zaman yapmalıyım 14. Günden sonra mı?
Tolga61 Hgmom1 benim doktorum 14. Günü testi yapabilirsin dedi, 19 unda catlatma iğnesi oldum, ayın 5 inde test yapicam garanti olsun die
Hgmom1 Tolga61 ne umutlu ne umutsuzum aslında ortada kaldım her ay çok umutlu olup hüsran olmuştu ilk kez otrivelle deniyorum
Berfin23083555 Bende bekliyorum 8 ci günüm 4 test yapti 2 su pozitif 2 si negatif 😑 beklicem 5 gün daha rabbim kucağımızı boş birakmasin