Bebeğim doğduğunda 1 hafta enfeksiyondan yoğun bakımda yattı. Önceleri tedaviden yüzü gözleri şiş diye düşünüyodum. Eve çıkınca şişleri azaldı. Ama gözleri ve çevresinde hala şiş var ödem gibi kaldı. Eve çıkalı 1 hafta oldu. Toplam 15 günlük olduk. Sizce ne yapmalıyım su mu vermeliyim ödem atması için 1-2 damla ? Neden hala şişleri tamamen geçmedi normal mi ?