Fatime07 Arada tansiyonu ölçüyorum ama gebelikte kaç olması lazım tansiyon degerlerının kızlar bazen 11/6 bazen 12/6 çıkıyor
Centrum Fatime07 büyük tansiyon 14 ve üzeri olursa benim 18 oldu gebelik zehirlenmesi ile acil sezeryana alındım
Fatime07 Centrum tamam canım teşekkür ederim ben de sürekli ölçüyorum gebelik zehirlenmesi ihtimalini düşünerek
Centrum Fatime07 rabbim kimseye yaşatmasın bu zehirlenmeyi çok kötü Bi duygu ben yaşadım kimse yaşamasın o aciyi 26 haftalik dogum yaptim 40 gün oldu küvezde bebeğim