ayse1205 inşallah rabbim pozitif sonuç alıp bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder. Ben de test günü bekliyorum bana da dua eder misiniz lütfen rabbim birbirimize yaptığımız duaları kabul edermiş. İsteyen herkese nasip etsin rabbim aratmasın, bununla imtihan etmesin kimseyi… Bazen diyorum belki hemen doğal hamile kalan biri olsaydım ben de bu kadar kıymetli olmazdı o pozitif de… Bebek eşyalarına bakamıyorum üzüntüden…