Benim gibi bu sıkıntıdan yana muzdarip olan çok annemiz var. Bugün dişçiye gittim. Şu an yapılacak bir işlem olmadığını 2.trimesterde bu olayın çok normal olduğunu ve tedavi olarakta orta sert derece diş fırçası ile diş etlerimi kanata kanata fırçalamam gerektiğini, Parodontax macun kullanmam gerektiğini, fırçalama bittikten sonra Listerine ile gargara yapmam gerektiğini söyledi. Etler şişiyor ve kanaması doğru düzgün olmadığı için bu sıkıntının olduğunu söyledi. Bilginiz olsun kızlar 🌺🌺