dkmom_ ben hep su kafada bir insanim, cocugum bu ani zaten göremeyecek o yuzden onun icin yapacagim masraf ihtiyaclarina ve gelecegine yatirim amacli olmaliydi. Ama sonra dusundum ki hevesliysem yapayim yillardir calisiyoruz kazandigim para sevdigim ani kalabilecek bir seye dönüşsün bari dedim. O yuzden hediyelik magnet yaptircam ama kanserli cocuklara bagis sitesinden. Kaçuv un sitesinde guzel magnetler var. Bir de kapi süsü yaptircam onu da dedim odasina asarım buyudugunde saklamak ister belki. Onun disinda kutulara uzerlik otu koyup hediyelik kutu yapacagim ama onlarda uzerlik elimde var ve kutuyuda tasarimci kuzenim cizecek isyerinde baski alcam bende. Para verip masraf yapacagim bir sey olacaksa yapmayacaktim. Bir de cikolata yaptircam onu da zaten bir seyler ikram edecegim en azindan goze hoş gelen olsun dedim.