ilkbebekim Omersmom88 gitmeniz daha mantıklı, 14 sınır, mutlaka yarım saat aralıklarla takip edin tansiyonunuzu
benkosarim Omersmom88 sakınbeklemeyin ben de yukseldi acil sezeryana alindim gebelik zehirlenmesi geciriyorsunuz hemen gidin
Yasmn_17 Omersmom88 dün benim de 14/9 çıkmıştı doktoruma yazdım hastaneye gitmeli miyim diye çok yüksek değil biraz dinlen 15/10 ve üzeri olursa gidersin demişti dinlendikten sonra da düştü zaten tansiyonum siz de takip edin
Mucizebeklerkennn Boşu boşuna kendinizi strese sokmayın. Tansiyonunuz 16/10 olursa tehlikeli. Limon + sarımsaklı yoğurt yiyin baktınız hala düşmüyor o zaman haber verirsiniz