Yagmur1991 15 haftalik hamileyim hiç karnım yok valla annemde diyor senin niye hiç karnın yok üzüldüm vallahi :)
Denizbetul Yagmur1991 ben 16 haftalıkken hamile olduguma kimse inanmazdı yani 20. Haftadan sonra çıkmaya başlıyo canım çıkınca da emin ol keşke hep öyle kalsaydı diyo insan
Gizem10 Yagmur1991 8 aylık hamıleyım yaklaşık bır aydan berı ancak bellı karnım kımse ınanmıyodu hamıle olduguma 😂
Birsenvergili Yagmur1991 8 aylık hamileyim canım daha yeni yeni gözüktü belli oldu sen çok erken bekliyorsun 20 den sonra hafif olabilir
ikizlerimveannesi Yagmur1991 ben 25 haftalık ikiz gebeyim daha yeni minicik bir göbek çıktı 😁 hele 20.haftaya kadar hiçbir şey yoktu hala bol giyince dışardan belli olmuyor
worin benim karnim 22. haftada cikti, ic karnin genis demekki ve dik duruyorsan eger cok normal:)) 23. haftamdaym herkes 10 haftalik saniyor :)
Laurenkiz 35.haftadayım, son 1-2 haftadır toplu taşımada yer veriyolar çokşükür😂 Meraketmeyin arkadaşlar yapıya da bağlı biraz tabi ama 28.haftalardan snra bebişler ben burdayım demeye başlıyolar genelde, sağlıklı doğumlar🙏🏼
Gnss 8,5 aylık hamileyim daha yeni anlaşılıyor hamile olduğum bebek iyiyse boşverin karnımız çıkmasın.
Asilinannesi Yagmur1991 canım ben 28 haftalık hamileyim kimse İnanmıyor desem fizikle alakalı bir durum
DilarArslan Yagmur1991 bende 17 haftalığım daha tık yok 😂😂 aksine kilo bile verdim doktorum normal olduğunu söyledi. Artık bu haftalardan sonra kilo almaya başlarsın ve karnın belli olmaya başlar dedi