Nez_1992 dısarı cıkın bı kahve ıcın,bı denız kenarına,gıdın hava alın sızın,bu,psikolojiniz,bebeğe,de,yansıyor
Bende 35.-haftamdayım bı taraftan ıkı kucuk cocuk bı taraftan cok yogun calısan esım benim hayat daha zor sanırım 😀ama acıyorum muzıgım hop modumuzu,yakalıyorım ayy bıde annem var tabı 😀