Sonunda babada doğum hikayemi yazmak nasip oldu cuma saat gece 12 gibi Nişanim geldi cumartesi gününe kadar lekenlemem devam etti cumartesi günü öğlen bir gibi sancılarım başladı düzenli bir şekilde saat 4 de hastaneye gittim 3 cm açıklık vardı sancım vardı beni eve gönderdiler git yemeğini ye duşunu al gel diye geldim eve duşumu aldım birşeyler yedim sancım artmaya başladı kan lekesi falan geldi hemen hastaneye gittik açılmam 6 cm olmuştu yatışım yapıldı saat 7 de dayanamadım sancılara doğumhanenin içinde bağıra bağıra nstyi falan çıkardım bırakmadım dokunsunlar bana beni sezeryana alın dedim yalvar yakar kabul etmediler 8 cm açılmam vardı ameliyat riskli dediler herşeyi kabul etmeme rağmen sezeryana almadilar biraz sakinleşince benimle konuştular yardımcı olacaz falan dediler ağrı kesici falan yaptılar kaynanamı yanıma aldılar bir saat içinde 5 tane ebenin yardımıyla bebeğimi kucağıma aldım evimdeyim çok şükür hiç bir sorun yok sadece dikiş ağrım var benim acı eşiğim çok düşük çünkü o yüzden zor oldu biraz ama geçti herkese hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum…