bir_pasa_annesi Annesininportakali53 evet kuzum ya heyecan korku dorukta 🤣oda cabukgecer ben daha 50 60 i sayiyirdum
bir_pasa_annesi Stella_0 amin inşallah cnm bnm hm sağ salim gelsin bebiş cokda erken değil 34 hafta herşey yolunda gitsin inşallah 🙏😘
Stella_0 bir_pasa_annesi İnşallah 😊🙏 kullandığım ilaçlardan dolayı erken doğum riskim vardı doktorum 30 u geödirelim en azından diyordu çok şükür bu günlere geldik 😊🙏
Mucizebeklerkennn Benimde son 26 ama yani bir haftadan beri hiç geçmiyor. Artık son 10 falan demek istiyorum gecmiyormus gibi geliyor 😑😑😑 Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize. Geçmesi için dua ediyorum resmen