Dilaraortacc1 okudum hikayenizi olmayınca olmuyor evet, hani kız çocuğu daha aşağıda erkek çocuğu yukarda olurmuş, benim de karnım baya indi hatta aşağı çekiyo inşallah suni sancı ile açılmam olurda bende yazarım doğum hikayemi 😊 benim merak ettiğim konu suni sancının nasıl olduğu sürecin nasıl ilerlediği, bide doğum kanalına indiğini nasıl anlarız