Benimde 2 cm açıklık olmuş 5 gün oldu neredeyse ama hala gelmedi bebiş. 38 oluyorum yarın. Bebeğin başı da aşağıda olduğu için kordon dolanması olur sürekli yat dedi etraftakiler. Ben anlamadım yani. Kadın ikizlere hamile imiş 2cm açıklık varmış doğum yapmış bebekler vefat etmişler kordon dolanmasından. Beni de korkuttu. Tedirgin oldum.