Bugün görüş günümüzdü baştan beri böbrek genişlemesi problemimiz devam ediyor 🥺 diğer herşey normal doktorumuz normal doğumun bebeği daha sıkıntıya sokabilecegini sezeryan ile 38 de almak istediğini söyledi
Hem sağlığı için ne iyiyse o olsun diyorum hemde bir ukte sanki kalacak normal doğum isteği 🥺
Siz olsanız ne yapardınız 🙄