Gulooo Ultrasonlarınız nasıl geçti ne zaman gittinniz… Benim henüz randevum 20+5 te ki günümde çok heyecanlıyım 🙏🤭
Meltemtml 21+5 de gittim doktor herşeyine baktı ama bebeği bütün olarak göstermedi bana ayrı ayrı bölüm bölüm gösterdiği için pek göremedim bebeğimi ortam karanlıktı zaten çok memnun kalmadım özelde yaptırdığım halde fotoğraf bile vermedi