1tazeanneeeeee Kızlar herkes az yükselmiş dedi ve ben çok korkuyorum tekrar düşük yapmaktan 21ekim de 41.7 23 ekim de 95.7 Acaba az mı olması gerektiği gibi mi
esmerella37 Ahh benm beta 3 cıktı üstünden 4 gun gecti acaba arttımı varmı yokmu varsa betam kac olfu erken gebelık te ckarmı varsa
1tazeanneeeeee Sureyya1 evet cnm adetim 3 gün geçtikten sonra öğrendim ondan önce testlerde bile çıkmamıştı geç döllenme muhtemelen