Cnnttt ama sıkıntı yoksa yaptırmanın gereği de yok gibi. Maddi olarak zorlayıcı. Ben 38 yaşındayım malum ileri yaş gebeliği. İkili test de yüksek çıkacaktı oran bu yüzden. Ondan yaptırdım kafam rahat etsin diye. İmkanım da vardı. Peşinen yaptırıcam dedim. Eğer her şey normalse gerek de yok. Tanı koymuyor. Gen taraması yapıyor.