Busssx Sevgili kız kardeşlerim doğum yapalı 72 gün daha odu bugün oğlumu 2 aylık aşısına götürdüm hemşireler bize obez muamelesi yaptı 8 kg geldi 🙁 zaten iri doğmuştu 4 kg doğdu hem anne sütü hem mama yiyor anne sütü ile doymadığı için diyet yaptır dedi orda ki ebe aklım çok karıştı sizlerin de fikrini öğrenmek isterim çocuk doktoruna tekrar götürsem mi 20 gün önce gitmiştik çok iyi çıkmıştı herşey
enesayazmoom Busssx yahu bu hemşireleri anlamıyorum yemese çocuk daha mı iyi yani ne güzel işte çocuk kilo almış sağlıklı yemeyen çocuktan kork bacım bosver sen
kuzeymomsss Busssx eğer sadece anne sütü ile kilo alsaydı bir problem olmazdı ama mama ile desteklediğiniz için 2 aylık bir bebeğe göre 8 kilo çok. Bencede bir doktora götürün. Çünkü bir tanıdığım var kızı 3 aylıkken 11 kiloydu ve sadece anne sütü alıyordu. Doktor yapacak birşey yok ama emzirme aralığını uzat demişti ona rağmen
Serencihannn Busssx Bebeğiniz tabiki de kilo alıp büyümeli fakat 5 aylıkken bebeğin doğum kilosunun iki katı olmalı diyorlar genelde siz yinede cocuk doktoruna kilo için danışın sütünüz yetiyordur belkide mama vermeye gerk kalmaz
Seyma0323 Bence çocuk doktoruna göter, hemşireler bazen yanlış bilgi veriyor. Belki doktor normal diyecek ya da az bişey fazla ise belki kullandığınız mama kilo yapıyordur, sizde hangisini öneriyorsunuz diye sorarsınız
Busssx Seyma0323 20 gün önce bu soruları sormuştum canım hipp mamayı önermişti en başından beri bende onu kullanıyorum anne sütüyle karışık yediği için mi böyle kilo aldı bilmiyorum tekrar götüreyim olmadı
Busssx enesayazmoom Bize öyle bir muamele yaptılar ki diğer aşıya gelen anneler de bize baktı sorun ne bunlarda 🥲 Zaten saatli yediriyorum 3 saat öğünlerinin arası 🙃
Busssx Mzgnormann Ay bende emekleme dönemin de verir diye kendimi telkin ediyordum o dönem de var doğru hayırlısı olsun inşallah canım sabah sabah hemşirelerin gazabına uğradım 😅
Seyma0323 Busssx Benim bildiğim kadarıyla mamalar kilo yapar ve dediğiniz gibi zaten iri bir bebekdi, kiloyu sorun yapma nezaman emeklemeye başlar ise veya diş döneminde ozaman hep veriyolar zaten
Busssx Seyma0323 3 ay sonra 15 kg olmazsak tabii 😂 Sinirlerimi bozdular ya öğünlerini daha anne sütü vererek atlatmaya çalışayım tam olarak doymasa da oyalanır belki ☺️
Seyma0323 Busssx Sen onlara bakma canım🥰 en iyisi kendi çocuk doktorun bilir. MashAllau ne güzel tombiş tombiş işte
Busssx Seyma0323 Doktorum diyor 4.ayda ek gıdaya geçiyoruz bu yer yer 😅😅 Aslında çok şişko durmuyoruz boyumuz da uzun 58 cm dedi hemşire hanım bugün Sağlıklı olsunlar da artık diyet miyet idare edeceğiz inşallah 🥰
Busssx kuzeymomsss İçim rahat etsin diye götürmeyi düşünüyorum evet 20 gün önce gitmiştik ama tekrar gidelim bakalım bi diyet programı alalım bende öğünlerinin arasını uzatıyorum en fazla 3 saat duruyor ama iyice uzatabilir miyim bilmiyorum 🤷♀️
Busssx Serencihannn Sütü sağıyorum bazen canım görüyorum her öğün 4 CC olmuyor bizim ki 3 saatte bir 4 CC mama alıyor o yüzden tam doyma sağlamıyor sütüm
Busssx kuzeymomsss Mamayı sabahları 4 ölçek veriyorum gece uykusuna yattığında 3 ölçek veriyorum 3 saat aralıkla veriyorum. Süte gelirsek sabah kalktığım da sağıyorum mesela 4 ölçek çıkıyor 2 saat sonra tekrar sağdığım da 2 ölçek oluyor bebeği her öğün doyuracak kadar olmuyor yani
kuzeymomsss Busssx 4 ölçek dediğiniz biberon hesabı mı yani biberonda yazan mı? Birde 2 aylık bir bebeğe 4 ölçek çok değil mi? Oğlum şuan 6 aylık ben 4 ölçek veriyorum artı olarak anne sütü de alıyor. 5 aylıkken yani doktorumuz 4 ölçek vermemi söyledi, haftaya 6 aylık olacağız
Serencihannn Busssx uvvvv 30 cc için 1 ölçek koyman gerkirr annesi 40 cc içinde ayarla a rtk seninki çok fazla o yüzden kilo almış bebeğin