Selam anneler. 17 haftalık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğim günden beri çok ağrım var düşük tehlikem vardı. Lekelenme kanama ağrı falan çok şükür geçti ama hala kasıklarım çok ağrıyor. Böyle hamilelik dönemi olan var mı bebeğimi kaybetmekten korkuyorum 🥺🥺