Aynuradymn 22 haftalik gebeyim doktor travazol krem werdi ama icinde kortizon oldugu icin pek kullanmak istemiyorum gebeyken kullanip bi sorun yasadiniz mi ?
Kbrmrt Aynuradymn Ben o kremi gebelikte zararlı diye biliyorum. Bana doktorum fuggy vermişti mantar için. Bu arada karbonatlı su ile temizlenmenizi öneririm.
Chnurgl Aynuradymn bende kullandım ve çok iyi geliyo dayanamıyodum ben çok kaşıntım vardı geçti Allah’a şükür merak etme hiçbişey olmuyo rahatlıkla kullanabilirsin
Yaceemm Travazol krem pişik kremi. Çocuk doktoru verdi bana da 5 yaşında kızım kullanıyorum. Zararlı birşey olsa çocuğa vermezdi sanırim
Hacer21 Bende gittim kaşıntı bar diye banada doktor yazdı cnm bugün gidip alacam ve kullanacam yanınada fitil verdi ilkkez onu kullanacam fitil yazma hocam dediğim halde yazdı 😔 kullan iyidir dedi
Aynuradymn Fitil kullandim mantar icinde bunu pek kullanmak istemiyorum kortizon oldugu icin bundan once zalain die bi krem werdi o gecirmeyince bunu werdi ama ne bilim tedirginim