Ikranurhtc Selamlar. İlk kızımın adı ikra nur ikra ismini çok seviyordum eşim karşı cikmadi ama nur da koyalım dedi bende düşündüm olur zaten soyisimle ikra nur daha anlamlı oluyor şimdi ikinci kızımıza hamileyim ona da hira nur koymak istiyoruz anlam olarak öyle uyumlu ki isimler ❤ nur nur olması saçma mi olur acaba biz çok beğeniyoruz ama yinede acaba mi diyorum
Mommyy0708 Ikranurhtc yok olmaz çok tatlı bile olur benim teyzemin kızı da gül ismini her 2 kızında da kullandı aralarına yaş farkı da var ama aynı kıyafetleri giydiriyor ikiz gibi çok tatlı duruyor bence. 💖
mercimekkoftesi1 Saçma olmaz bence, benim akrabamın kızları da Öznur, İlknur, sevdenur çokta hoşuma gidiyor
Ikranurhtc Mommyy0708 benimde kızım doğduğunda büyük kızım 2 yaşında olacak ve ikiside aynı gün doğumlu olacak ikiz gibi 😍
Mommyy0708 Ikranurhtc aa süper 😂💖 teyzemin torunu da 2 yaşındaydı kardeşi olduğunda annesi hep ikiz gibi muamele ederdi isimleri de uyumluydu zaten, bence ikisinde nur olması çok tatlı durur 🐥
Nursl7 @Ikranurhtc benimde oğlum olacak kızım 22 mart doğumlu oğlumda mart sonu gibi doğacak ama sezeryan olacağım için doktora diyecem 22 mart uygun olur mu diye 🙂🙂🙂🙂🙂
Ikranurhtc Nursl7 benimde ilk kızım 5 şubat ikinci 9 şubat dedi doktor bende sezaryen olacağı için 5 şubat olur mu dedim pazara denk geliyor ama olur alırız dedi sagolsun doktorum 🌸 çok anlamlı birsey bence hayırla olsun sizinde inşallah ❤️