Paw Kızlar selam, sabah gözüm kararır gibi oldu bayılacak gibi hissettim bi tansiyonumu ölçeyim dedim 14-6 çıktı. Normalde 9-6 dır hep benim tansiyonum doktoruma yazdım ama dönene kadar da meraktan çatlıcam sizce bebeğe bi zararı olur mu?