Kızlar merhaba, bilen bilir erken doğum yaptım ben 15 ekimde. Sorunum şu dikişlerimden pembe sarı karışık renkte sıvı geliyodu bikaç gün önce, kan verdim enfeksiyon vs çıkmadı. Doktor eriyen yağ dokusudur sürekli kuru tut falan dedi ama bu sabah yine aynı şekilde baya bi geldi, yatarken sıkıntı yok ama oturunca ya da dik durunca aşırı akıyo. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç , ne yaptınız ?