Mervegc Ben tutuyorum açıkçası yürüyüşümü de düşük riski geçtikten sonra yaptım. 25 haftada 4 kilo aldım. Paketli gidalar yememeye çalışıyorum, çavdar ya da tam buğday bir dilim ekmek yiyorum. Şerbetli sütlü tatli bir iki kez ancak yedim. 2.5 lt en az su içiyorum, akşam yemeklerinde de protein sebze ağırlıklı yiyorum . Gebelik şekerinizin çıkmaması için en azından bu haftalarda dikkat etmenizi öneririm 🐣