mavimsiiii Merhaba hamişler 34+5 ten selamlar valla zaman geçmek bilmiyor bu sonlarda zaman geçmiyor dedikleri bu olsa gerek sizde durumlar ne
ilaydaaltann_ mavimsiiii Ben iki şafak sayıyorum 😅🤦♀️ Eşim askerde 108 günü kaldı. Bebisin de 161 günü kaldı. Benim için hiç hiç gecmiyor. Eşimin gelmesini sayıyorum şimdi eşim gelse 53 gün falan kalcak heralde doğuma. 😅
mrs_okuklu mavimsiiii biz 12+5 olduk simdiden de hic gecmiyor sanki hep icimde kalacakmis gibi hissediyorum bazen🙈😁
Fnd92 mavimsiiii geçiyor merak etmeyin bende zaman gecmıyor derken doğum haftama girdim perşembe nasipse doğum 🥹🥰🤲🏻 sağlıkla gelsinler
mavimsiiii ilaydaaltann_ oyy daha çok var ama iki şafak sayıyorsun biri bittiği zaman onun hasretini giderene kadar diğer gelmiş olur ❤️😍 rabbim eşininde bebeğinide sağ Salim sana bağışlasın kavuştursun inşallah 🫶🏻
mavimsiiii mrs_okuklu 🤣 valla öyle bende öyle düşünürdüm gerçekten zaman geçmiyor 35 oluyoruz çok şükür son 4 hafta
mavimsiiii Fnd92 ayyy heycanla o kavuşma anını bekliyorum ❤️🙌 sağlıkla alırsın kucağına inşallah canım
nilsmomy mavimsiiii bende 32+2 deyim valla geçmiyor her gece hayaller kurup heyecandan uyuyamıyorum artık 😂
mavimsiiii nilsmomy ayyy vallahi öyle 32 den çıkana kadar vallahi geçmiyor Zaman rabbim sağlıkla kucaklarımıza almamızı nasip etsin inşallah hepimizin 🥺🥹❤️
Saheser mavimsiiii bizde bugün 34+5 teyiz bizde de zaman geçmiyor gerçekten izne ayrıldım bide evde hiç zaman geçmiyor
Zuhalsebu mavimsiiii ay hiç öyle demeyin 41 haftalık doğum yaptım geçmiyor bitmiyor hadi ne zaman diye diye şimdi bebeğim 24 günlük Allah sizi inandırsın hamileliği o kadar özledim ki bir dahakine bitmiyor diye hiç şikayet etmicem dedim kendi kendime
mavimsiiii Zuhalsebu bende özlerim kesinlikle ama kucağımda olsun istiyorum karnımda bişey olur diye çok korkuyorum
Tubacngl mavimsiiii Bana göre de çok çabuk geçiyor ve bişey anlamıyorum 33+5 teyim ne ara bu zamana geldim ben bile şaşırıyorum 😊
mavimsiiii Tubacngl yani 🤣 haklısın 35 oluyoruz maşallah az kaldı gibi geliyor ama zaman geçmiyor 🤣🤣🤣🤣❤️