NurayHamzaKapar 37 +4 hamileyim. Dünden beri çok gaz sancım var karnım çok sert. İnternette araştırdım Doğum sancısı da olabilir yazıyor. Bu durum da olanlar bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?