Eldgrn Ilahem her gebelik kendine has oluyor erken hissedilir dense de bazı gebeliklerde erken hissedilmeyebiliyor
ilaydaaltann_ Ilahem Ben 17+0 ım. Ilk gebeligim hissetmiyorum ama bazen karnimda biseyler oluyor. Ya hissediyorum anlamiyorum ya da hissetmiyorum.
Symcvk Ilahem karındaki kaslarla alakalı diye biliyorum 2 gebeliğimi de 15 te hissettim doktor yapıyla alakalı dedi eşim bile elini koyunca hissediyor 24 e kadar hissedemeyen de varmış ama
Hilalysr Ilahem normal bence. Benimde ikinci gebeliğim 18.haftada hissetmeye başladım bende minik minik