Ilahem Mrba hanimlar kiz bebeyin haraketini erkek bebekden daha erken hiss edilir diye duydum.yalnis fikirmi?
girl_boy_annesi Ilahem benim öyle oldu ilkim kız 14. Haftada hissettim 2. Oğlan 17. Haftada hissettim ama pilesantam aşsğıdaydı o da etkilermiş bilemiyorum
Siem24 Ilahem ben de tam tersi oldu ilk kızım oldu 18+5 te hissettim şimdi erkeğe hamileyim 16+5 te hissettim 😁
68selda06 girl_boy_annesi bende erkek bebek erken hissediliyor diye duymuştum bu arada bunu duyduğuma sevindim
AyFa1608 girl_boy_annesi canım postla alakasız ama cinsiyet postunda aradım bulamadım seni cinsiyetimize bakar mısın🥲🥲
glcanjsjskdldl girl_boy_annesi canım benim ilk gebeliğimdede aşağıdaydı plasenta 2.gebeliğim geçen yine aynısını dedi doktor plasenta aşağıda dikkatli olman lazım dedi sende bi sıkıntı oldumu
AyFa1608 girl_boy_annesi teşekkür ederim canım benim🥲 ayın 1 inde gitcem 13+6 oluyor inşallah öğrenebilirim🥲