AyseEmre Kızlar 34 haftalıgız benim kız hala yukarda donmeye pek niyeti yok gibi 2 hafta once sol tarafımdaydı dun kontrole gittigimde bu sefer sag tarafa geçmiş kafası hala yukarda 😏 doktor senin kızın donmeye niyeti yol gibisinden konustu ne yapcam bilmiyorum 🤷♀️ Herkesin abarttıgı kadar mı bu sezeryan o kadarmı kotu korkunc🤔
Sarella AyseEmre son haftana kadar bekle bence inşallah döner sezeryandanda korma hiç kalbini ferah tut hayırlısı neyse olsun 😊
Smyy AyseEmre bence hiç abartılacak bi yanı yok sezeryanın, 2 ay önce spinal sezeryan oldum ve gayette memnun ve rahattım, sadece normal doğuma göre toparlanma süresi biraz uzun olyyo o kadar