Merhabalar 37+0 ken doktora gittiğimde 3200 kilosuydu. Doktor ileriden gittiğini söyledi maşallah 🧿 ancak bende düşük tansiyon var sedyede bebeği kontrol ederken bile bayılcakmış gibi oluyorum. Doktorum normal doğum pozisyonunda bebek ay sonuna kadar doğurdun doğurdun yoksa sezeryanla alıcam dedi. Kafam çok karışık ay sonuna gelir mi acaba sezeryan hiç istemiyorum:(