MirayAlya Merhaba, bugün tam 18 haftalık olduk. Bu ikinci gebeliğim. Geçen hafta bebişin hareketlerini hissettim bir kaç gün. Ama 5 gündür hiç bir hareket hissetmiyorum. Normal mi sizce? Bu haftalarda hergun hissedilmeli mi?
Ftmmma MirayAlya o haftalarda bende doktoruma sorduğumda henüz küçük hareketlerini düzenli hissetmen için erken demişti. Ama isterseniz bi gidip görün içiniz rahat etsin 🌸